Re: HP 6L

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 20:09:45 MET

Niejaki Mirek Dul twierdzi jakoby:

> Witam
> Mam do Was pytanie. Pojawil mi sie problem z drukarka HP6L.
> Kiedy chce zaczac drukowac, slychac tylko 2krotne zadzialanie przekaznika
> ale za cholere nie chce wciagac papieru..
> Moze ktos z was mial taki przypadek ?
> Wielkie dzieki z gory za informacje.
> Mirek

Jest to znany problem drukarek HP serii L. po pewnym czasie podajnik
papieru "się psuje". Na tej grupie dwa razy bodajże widziałem ten
problem, i rozwiązaniem była wymiana jakiegoś elementu za kilkanaście
złotych... Sugeruję przeszukanie archiwum, bądź poszukanie na
zagranicznych stronach drukarkowych ( np. http://fixyourownprinter.com
), bo teraz nie jestem w stanie przypomnieć sobie, o co chodziło.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//