Re: do użytkowników Lexmark 1100

Autor: Majkel (majkel2001_at_NO_SPAMtenbit.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 20:11:30 MET

Witiia <KASUJwitiia_at_poczta.onet.pl>,
w wiadomosci: c1akaq$5t3$1_at_news.onet.pl
napisal:

> Witam
>
> Szukam dziewczynie jakiejść małej drukareczki. Mam okazję kupić
> Lexmarka 1100.
> Czytałem w sieci, że ponoć brak sterowników do tej drukarki pod Win
> XP.
> Na stronie producenta nie ma dedykowanych sterowników do tego modelu.
>
> Jeśli ktoś ma tą drukarkę, to proszę o info czy poszła ona pod XP,
> czy nie.

Mam model 1000 (to praktycznie to samo), sterowniki sa dla obu modeli.
Kiedys mialem zainstalowany XP i chyba raczej dzialala te drukarka (ale
nie powiem na 100%, bo po prostu juz nie pamietam).
W kazdym razie model 1000 dziala na 98SE, ME, 2000, Linux - sprawdzone.
Sterownikow szukaj na www.lexmark.pl

Majkel