LG Studioworks 56i -potrzebny kabel sygnalowy lub schemat

Autor: Piwek (piwek23_at_gazeta.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 13:00:51 MET

Przelamal mi sie kabel sygnalowy (idacy do karty graficznej). O naprawie
kabla nei ma juz mowy (po kilku probach juz sie nie nadaje do nieczego).
Kupilem wiec jakis zepsuty monitor LG iwyciagnalem kabel. Teraz w srodku
monitora trzeba go wpiac w jego plyte glowna. Problem tylko jest z tym, ze
poniewaz wtyczki nei sa identyczne to sa pozamieniane kolory. czy wie ktos w
jakiej kolejnosci powinny one leciec? Moze ma ktos schemat tego monitora
albo zepsuty taki monito i moze mi sprzedac sam kabel. Gdzie moge tego
szukac? Z gory dzieki za pomoc.