Re: ECS K7VZA - nietypowy problem z wiatraczkiem

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 12:58:23 MET

Piotr Klimek wrote:

> A swoja droga to dziwne (nie jestem elektonikiem), przeciez podlaczylem
> jedynie niewlasciwy kabel _do wiatraka_, a nie na plyte, wiec
> teoretycznie powinien pasc wiatrak, a nie plyta...

Twoj wiatrak powinien miec to w d***; prawdopodobnie to inny problem;
moze poruszyles cos podczas podlaczania wiatraka; RAM? AGP?

poza tym skoro wykonales Reset pamieci CMOS, to byc moze teraz plyta sie
nie odpala bo domyslnie ustawila sie np. na 133MHz i jakiegos proca,
podczas gdy ty masz 100MHz i jakiegos innego proca;

adas;