Mysz PS/2 na Klawiaturze USB

Autor: Robert S. (robert_stajuda_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 13:00:09 MET

Witam szanownych grupowiczów.
Posiadam klawiaturę USB firmy BTC. W tej klawiaturze jest wbudowany port
PS/2 aby pofłączyć do niego myszkę. Tak się składa, że oba porty PS/2
przestały u mnie działać, więc muszę skorzystać z tej opcji.
Podłączona do tego portu mysz owszem działa, lecz nie mogę zainstalować do
niej żadnych (oprócz standartowego Windosowego sterownika myszy HID)
sterowników, dzięki którym wykorzystywane by były wszystkie przyciski myszy
a nie tylko 2 podstawowe i rolki.
Czy ma ktoś może jakieś doświadczenia z tym problemem związane?