Re: Liteon LDW411s

Autor: Xavier (musti20_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 22:05:03 MET

Ja mam zwykłego liteona CDRW i nagrywa mi wszystko na wszystkim, inaczej
rzecz sie
miała z moim laptopem gdzie mam DVD+R, napęd wymieniałem 3 razy bo miałem
podobne problemy jak Ty tylko dodatkowo nie czytał mi czasami jakiś zwykłych
płyt
przez jakiś czas, gdzie po jakimś czasie (np. następny dzień) czytał te samą
płyte bez problemu.

Ta nagrywarka którą ty masz LITEON LDW411s, była wysoko oceniona
w którymś z magazynów CHIP, więc podejrzewam że, chyba masz jakąś usterkę
którą powinieneś reklamować. CHIP nie ocenił by tej nagrywarki jako b.dobrą
za te
pieniądze jeżeli miałby w czasie testów podobne problemy.

Pozdrawiam
Xavier