Re: Liteon LDW411s

Autor: Przemek (brak_at_nospam.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 12:21:32 MET

Użytkownik "Xavier" <musti20_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Ja mam zwykłego liteona CDRW i nagrywa mi wszystko na wszystkim, inaczej
> rzecz sie
> miała z moim laptopem gdzie mam DVD+R, napęd wymieniałem 3 razy bo miałem
> podobne problemy jak Ty tylko dodatkowo nie czytał mi czasami jakiś
zwykłych
> płyt
> przez jakiś czas, gdzie po jakimś czasie (np. następny dzień) czytał te
samą
> płyte bez problemu.
>
> Ta nagrywarka którą ty masz LITEON LDW411s, była wysoko oceniona
> [...]

Naprawde tak myslisz czy to mial byc zart? Chip i podobne gazetki wysoko
ocenia firme ktora
dobrze zaplaci - moze nie bezposrednio ale np wykupujac reklamy.
A co do tego liteona to ten model nie byl zbyt udany - wystarczy poczytac
forum cdrinfo
 aby zobaczyc ze wiecej uzytkownikow ma z nia problemy ( a nawet zaryzykuje
twierdzenie ze
 problemy sa z wszystkimi nagrywarkami DVD-r liteona) podobne do problemu
Lewapa.

pzdr