Liteon LDW411s

Autor: Lewap (lewap_at_nospam.onet.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 20:15:13 MET

Mam tą nagrywarę DVD. Mam z nią takie problemy że
przy tańszych płytkach DVD-R nie zawsze nagrywa
wszystkie pliki poprawnie albo nie nagrywa w ogóle.
Firmware mam wgrane zawsze najnowsze ale to nie
rozwiązuje problemu. Jeśli są płytki wyższej klasy albo
normalne CD-R, CD-RW to nie ma problemu w ogóle.
Czy to normalne zjawisko z płytami DVD-R że te tańsze
nie zawsze się nagrywają, czy mam po prostu badziewną
nagrywarkę ? ale słyszałem że Liteon jest OK...