Re: dysk samsunga

Autor: oxygen4 (oxygen4_at_o2.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 20:17:07 MET

Użytkownik "maX" <aver_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Dla mnie to stan przedzawałowy dysku - szybko nabądź jakiś inny dysk, byle
nie samsunga ani ibm, a ten spróbuj opchnąć póki jeszcze zipie, ale nikomu
kogo szanujesz :>.
Mój padł w ciągu mniej niż roku od kupna (człowiek się uczy całe życie).
Przechytrzył nawet swoich sprzedawców - dali mi roczną gwarancję zamiast
3-letniej (choć wywalczyłem następnego dnia po zakupach 2-letnią :) ). Ale i
tak nie wygrali z tandetą.

--
oxygen4
celeron 2.4 + abit is7e + 256 ddr400