Re: Obudowy

Autor: .Peeter (peeter_at_nospam43.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 16:46:13 MET

*Kolu* wrote:
> Jeśli mógłbys także ustosunkować się do pozostałych pytań, byłbym
> wdzięczny.

Niestety nie miałem możliwości osobiście porównać BXa z moim TXem,
ale znajomy, który ma BXa (srebrnego z niebieskim panelem, tego,
ktory mi się tak podoba) narzeka, że boczna kratka powoduje spory
świst powietrza. W mojej niestety to samo, taki już urok tego, ja
spowolniłem wentylator i żadnego świstu nie ma. Na tylne kratki nie
narzeka, z reszty też jest zadowolony. Ja również na TXa nie narzekam.
Imho wybór jest kwestią preferencji co do wyglądu i ceny.

--
Pozdrawiam
Peeter