Re: Obudowy

Autor: Kolu (koluWYTNIJ_at_TOwp.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 15:09:34 MET

.Peeter wrote:

> Modele MX, DX, TX, WX sa tej samej budowy, BX niewiele się różnią,
> mają kilka drobnych usprawnień i inny przedni panel. Mnie osobiście
> bardzo się podoba BX-01-SL-SL-BL i gdybym teraz kupował budę,
> wybrałbym ten model (no chyba, że by mnie było stać na Anteca
> PlusView 1000AMG EU + zasilacz). Obecnie mam TX-10-SLD i jestem
> bardzo zadowolony. :)

Cześć,

Wiesz mnie również podoba się BX-01-SL-SL (cała srebrna) i ze wzgledu na
wyglad właśnie ją bym brał. Jednak zależy mi bardziej na tych aspektach,
które opisałem w poście wyzej (a wiec cisza, mozliwosc montazu kart takze na
srubki, jesli bylyby uzasadnione problemy z montazem pewnych kart). Wiec
jesli tylko mialbym pewnosc, że parametry starszej konstrukcji są
poprawione, ewentualnie pozostały na niezmienionym poziomie, nie wahałbym
sie z wyborem BXa.
Jeśli mógłbys także ustosunkować się do pozostałych pytań, byłbym wdzięczny.

Pozdr.,
Kolu