Re: Obudowy

Autor: .Peeter (peeter_at_nospam43.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 14:43:30 MET

*Kolu* wrote:
> Interesują mnie modele z serii MX, a od niedawna, także BX. Zwracam
> się do ZNAWCÓW tematu, także grupowiczów, z podobnym dylematem wyboru.

Modele MX, DX, TX, WX sa tej samej budowy, BX niewiele się różnią,
mają kilka drobnych usprawnień i inny przedni panel. Mnie osobiście
bardzo się podoba BX-01-SL-SL-BL i gdybym teraz kupował budę,
wybrałbym ten model (no chyba, że by mnie było stać na Anteca
PlusView 1000AMG EU + zasilacz). Obecnie mam TX-10-SLD i jestem
bardzo zadowolony. :)

--
Pozdrawiam
Peeter