Re: volty dla appleberda

Autor: liet (liet-kynes_at_BezSpamu.gzeta.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 12:41:21 MET

Łukasz Ledóchowski naskrobał(a)...
> Co do odblokowania cache to rząd L2 wyglada tak:
> . . . . .
> L2 - <-- zamalowujemy to ołówkiem(przecięcie,czarna wyrwa)
> . . . . .
>
> Odblokowałem tak cache w 3 duronach. W tej chwili wszystkie pracuja
> dalej jako durony:) W dwóch przypadkach nietrwałość ołówka miała
> zapewne coś z tym wspólnego (jak przestało działać wymazałem).
> W przypadku mojego durona po pewnym czasie zaczęły sie pojawiać błedy,
> poprawiłęm ołówek i z powrotem było dobrze. Po pewnym czasie znowu
> błędy i teraz nawet poprawienie ołówka nic nie daje. Wywala
> [...]

nie wiem czy nietrwalosc olowka... teraz mam durona 1GHz morgan
puszczony jako 7.5x133, jak chce pograc to 8x150 :) zamalowalem mostki
L1 wlasnie olowkiem, tyle ze jakis 1.5 roku temu - i od tej pory dziala
bez poprawiania.
moze amd robi wszystko jako athlony a te procki ktore maja/moga miec
problemy sprzedaje jako durony? podobnie jak intel w swoich chipsetach
i865/i875 o ile sie nie myle.
co nie zmienia faktu ze jak dopadne tego durona to go sprobuje przerobic
na athlona :)
pozdrawiam

--
L.I.E.T.K.Y.N.E.S.: Lifelike Intelligent Entity Trained
for Kamikaze Yelling and Nocturnal Efficient Sabotage