Re: volty dla appleberda

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 01:17:24 MET

Bohaterem dzisiejszego odcinka serialu "Usenet" jest Sander :

> Jest dokładnie 1.5V

Afaik sa wersje z napięciem 1.65v, ale w tej chwili sprzedaży sa tylko
1.5v
Z 1.65v sie nie spotkałem

Co do odblokowania cache to rząd L2 wyglada tak:
        . . . . .
L2 - <-- zamalowujemy to ołówkiem(przecięcie,czarna wyrwa)
        . . . . .

Odblokowałem tak cache w 3 duronach. W tej chwili wszystkie pracuja
dalej jako durony:) W dwóch przypadkach nietrwałość ołówka miała
zapewne coś z tym wspólnego (jak przestało działać wymazałem).
W przypadku mojego durona po pewnym czasie zaczęły sie pojawiać błedy,
poprawiłęm ołówek i z powrotem było dobrze. Po pewnym czasie znowu
błędy i teraz nawet poprawienie ołówka nic nie daje. Wywala
blue-screeny jako Athlon. Co nie zmienia faktu, że działa 100%
stabilnie jako duron. Być może coś sie stało i musiałbym teraz lakierem
zamalowywać żeby połączenie było trwałe, ale dam sobie spokój.

A tak BTW. Może ktoś chce kupić mojego durona:)?

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200)