Re: rozdzielczość

Autor: Wiktor S. (wswiktor_at_poczta.fmv)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 03:03:28 MET

> czy jest możliwość abym obraz w rozdzielczości 800x600 oglądał na
> 1024x768 [czyli w czarnej ramce]? tak miałem na laptopie ale to się
> ustawiało w biosie. może pc-ty

Laptop to nie pecet?

> tez tak mogą albo jakieś softy są do tego? najlepiej na windę xp.

Monitor CRT czy LCD? Jak to pierwsze to na monitorze są takie
przyciski/pokrętła ;-)
A na serio, u mnie na GeForce'ie 2 MX w sterowniku karty można obraz
wyginać, skalować i obracać na różne sposoby, np. teraz dla zabawy obróciłem
sobie o 90°.

--
Azarien
my e-mail address ends in .fm not .fmv