Re: NTFS czy FAT32?

Autor: strOOs. (stroos83-cutit-_at_go2.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 16:58:10 MET

"Dybot" <roz_NoSpAm__at_widzew.net> wrote in message

> a to ciekawe.
> wiesz system tez ma pewne wymagania i nie koniecznie jest to wina NTFS-a a
> twojej wypowiedzi wnioskuje ze masz starego kompa wiec pewnie za malo ramu
> :( (oczywiscie moge sie mylic ale na 100% to nie wina NTFS-a bo uzywam na
> systemowej od dawna i wszytko w najlepszym porzadku tez pod wzgledem
> szybkosci:)

Ja siedze na Win2k + NTFS i nie stwierdzam gigantycznej szybkosci, ale mam
dosc "obciazony" system roznymi dodatkami typu SpySweeper, AV, DUMeter,
RoboFrom i inne takie. Nie jest dla mnie wazna wydajnosc przy uruchamianiu,
a raczej stabilnosc pracy, a tego FAT nie gwarantuje. Wiele razy musialem
kilka rzeczy wykonywac po kilka razy, bo po zawieszeniu kompa FAT juz nie
wstawal albo najwazniejsze dane ginely.
Ja mam 40GB podzielony na 3 partycje: 5GB system NTFS, 30GB Dane rozne,
sciaganie z netu, gry FAT32, 5GB Backup - najwazniejsze pliki, prace,
dokumenty NTFS.

strOOs