Re: NTFS czy FAT32?

Autor: Dybot (roz_NoSpAm__at_widzew.net)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 16:54:31 MET

> lepsze
>
> Jeśli jest to komputer tzw "domowy" to polecam FAT, ja całe życie miałem
> tylko FAT i ostatnio naszłop mnie na NTFS + Windows 2000.
> System uruchamiał sie ze 2 minuty, po starcie dysk mielił jescze z 5
minut.

a to ciekawe.
wiesz system tez ma pewne wymagania i nie koniecznie jest to wina NTFS-a a z
twojej wypowiedzi wnioskuje ze masz starego kompa wiec pewnie za malo ramu
:( (oczywiscie moge sie mylic ale na 100% to nie wina NTFS-a bo uzywam na
systemowej od dawna i wszytko w najlepszym porzadku tez pod wzgledem
szybkosci:)
pzdr.