Re: komp tak do 2,5 kilo zl

Autor: Siuto (siuto_at_o2.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 14:36:21 MET

Użytkownik "Arek Wołowicz" <wolek_at_pf.pl> napisał w wiadomości
> Witam.

> W tej cenie spokojnie złożysz coś dobrego.
> Wejdź na stronke jakiegoś sklepu, zazwyczaj są tam jakieś kalkulatory.
> Zacznij składać.

wlasnie mam taka strone (nazwy nie podamy zeby niereklamowac :) ale jest
tyle tego ze czlowiek sie gubi. Jaki procek, jaki dysk, moze Seagata a moze
WD Caviora :) itd itp. Dlatego pytam co fachowcy by pordzili, pleasss

> Ja mam większy dylemat, kolega z pracy chce bym mu złożył dla jego córki
> komputer. Budżet 1000 zł na całość (z monitorem).

za tyle to ja sprzedalem swa czort maszyne (Duron600, IBM15GB, 256RAM, GF2,
SB Value, LitON CDRW, monitor 15", plyta gl Soltek i cala reszte mysz,klaw)

--
Pozdrawiam
Siuto