Re: komp tak do 2,5 kilo zl

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 13:48:34 MET

Witam.
Siuto na pl.comp.pecet napisał(a):
> Stary komp poszedl do zyda a w nowosciach nie siedze zabardzo stad problem i
> pytanko do Was, fachmanow.
>
> Z jakich czesci byscie zaproponowali złozyc kompa (bez monitora) w cenie do
> 2,5-3,0 tys zl?
>
> Komp mialby sluzyc, w zdecydowanej wiekszosci, do giercowania (gut muza i
> git grafa)
> Bez glosnikow bo te sobie zostawilem (JBL :))

W tej cenie spokojnie złożysz coś dobrego.
Wejdź na stronke jakiegoś sklepu, zazwyczaj są tam jakieś kalkulatory.
Zacznij składać.
Ja mam większy dylemat, kolega z pracy chce bym mu złożył dla jego córki
komputer. Budżet 1000 zł na całość (z monitorem).

Pozdrawiam,
Wołek.

--
[ Arek Wołowicz | wolek_at_pf.pl | www.wolek.prv.pl   ]
[ Duron 1600 | ASRock K7S8X R3.01 | 256 MB DDR 333 ]