Re: nero umiera na 3%

Autor: samuraj jack (lndksjkds.23232_at_asdasdsadkasdmas.kkijm)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 11:05:52 MET

Miałem podobnie - na wielu wersjach Nero od 5.5.x.x do 6.3.x.x niestety
podobne problemy objawiały się podczas nagrywania innymi programami, midzy
innymi Alcoholem. Przez kilka miesięcy nagrywarka nie była w stanie
poprawienie nagrać płyty CDR (występował u mnie ten sam problem co
opisałeś), zaś płytki CDRW nagrywały się bezproblemowo (sparwdź czy tak jest
u Ciebie). Teraz niestety nagrywarka odmawia wszelkiej współpracy względem
narywania, jak i również zauważyłem ostatnio problemy z odtwarzaniem płyt.
Obawiam się że to wina uszkodzenia lasera - ponieważ rozkręciłem i
wyczyściłem dokładnie mój sprzęt - bez efektów. Acha moja nagrywarka to: LG
HL-DT-ST CD-RW GCE-8320B (przekręcona na GCE-8400B).

--
Pozdrawiam, Samuraj Jack /  http://matura-cd.tk/