Re: nero umiera na 3%

Autor: nazgul (k.oles_at_wp.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 15:02:15 MET

> Miałem podobnie - na wielu wersjach Nero od 5.5.x.x do 6.3.x.x niestety
(...)
>Acha moja nagrywarka to: LG
> HL-DT-ST CD-RW GCE-8320B (przekręcona na GCE-8400B).

wszystko jak u mnie tylko nagrywarka nie modowana
-najpierw pojawiały sie błędy "laser calibration error"
-potem nagrywanie zamierało na 3% - miga dioda ale nie zielona tylko
pomarańczowa
-po dłuzszych experymentach okazało się że mozna nagrywac płytki ale tylko
4xcdrw
i 12xcdr (po chwili juz tylko 8xcdr)

czyszczenie nie przyniosło rezultatów - oddałem nagrywarkę do serwisu i
narazie czekam.
tobie tez to radzę.
aha nagrywarka wypaliła tylko kilkadziesiąt (30-40) płytek i miała 1,5roku.