Re: Jaki notebook do 5500zł

Autor: Maxx (hnn_at_SkasujTo.wp.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 10:56:18 MET

Użytkownik "Volus" napisał w wiadomości
> Jakiś czas temu można było w Vobisie za 5500 kupić HP 9005v Athlon 2400+
> Mobile, Radeon 320 IGM 256 MB DDR Ram, matryca 15", HD 40 GB wbudowana
> stacja FDD, Combo CD-RW/DVD-ROM, Fire Wire. Niestety nie ma USB 2.0
> (dodawali do niego XP Pro i parę innych rzeczy)
> IMO bardzo dobry za tą cenę (nie omieszkałem kupić).

Dowiadywałem się o tego HP-ka. Wyrażali się o nich bardzo pozytywnie, ale
odradzali mi tylko ze względu na serwis (odpukać). Zaproponował mi jako
alternatywę Asusa na AMD Mobile 2500+. Cena też ok. 5300 zł (za resztę
możesz dokupić pamięć do 512MB). Poza tym gdy zapytałem o Acera (na AMD-M
2800+), opinia brzmiała: dobra jakość za duża kasę i żebym rozważył Asusa. Z
tego co wiem Acer na niższych prockach AMD (2400 i 2600+), tez ma sprzęt w
okolicach 5200 zł. Ludzie mają różne opinie o AMD-Mobile, ale wybór i tak
należy do Ciebie, a ja ... właśnie się zastanawiam, który na procku AMD.
Maxx