Re: Nero WaveEditor przestał działać...

Autor: R o l a n d (rolandz_at_WYTNIJ-TO.poczta.TO-TEZ.fm)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 08:38:33 MET

> [...] jako poszczególne utwory do .mp3. Ale kiedy kończyłem
> drugą kasetę, program powiedział NIE => już nie zapisał mi ani jednej
.mp3.
> Inne formaty owszem... Pliki .mp3 są tworzone, program nic nie krzyczy,
ale
> ich długość jest zerowa. Miejsca na dysku jest dość - sprawdziłem.
> Przeinstalowałem NERO... I nic.

OK- dzoszedłem, co jest grane. Moduł MP3PRO jedt tylko wersją __demo__.
Szkoda tylko, że nie było o tym żadnej wzmianki, bo poszukałbym czegoś
pełnowartościowego zawczasu. A tak moje plany chwilowo poszły w łeb.

Mam jednak pytanie do grupowiczów, czy jest obejście tego stanu rzeczy? Ew.
jakiś inny programik, darmowy, może być klasy WaveEdit - najlepiej..., który
nada się do przegrania nagrań z kaset do MP3.

Pozdrawiam,

Roland