Nero WaveEditor przestał działać...

Autor: R o l a n d (rolandz_at_WYTNIJ-TO.poczta.TO-TEZ.fm)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 13:08:33 MET

Witam,

Piszę, gdyż być może ktoś miał podobny problem.

Otóż - mam zainstalowany na WinXP HE soft firmy AHEAD, dostarczony wraz z
nagrywarką. Jest tam Nero WaveEditor 1.0. Postanowiłem przenieść sobie
troche nagrań z kaset do .mp3 na kompa. Właśnie tym programem, jako że nie
mam innego tego typu softu. Działało ładnie... do czasu. Nagranie robiłem
tak, że całą stronę kasety nagrywałem, zapisywałem do .aif, a potem ciąłem
na kawałki i wrzucałem jako poszczególne utwory do .mp3. Ale kiedy kończyłem
drugą kasetę, program powiedział NIE => już nie zapisał mi ani jednej .mp3.
Inne formaty owszem... Pliki .mp3 są tworzone, program nic nie krzyczy, ale
ich długość jest zerowa. Miejsca na dysku jest dość - sprawdziłem.
Przeinstalowałem NERO... I nic.

Proszę o wskazówki, co może pomóc. Zwłaszcza jeśli ktoś miał coś podobnego.
TIA. Pozdrawiam,

--
Roland Żerek