Re: wyciekajacy tusz - dla was na pewno proste

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 00:47:00 MET

"Arkadiusz Soroka" <ipitaa_at_uni.torun.pl> wrote in message

> Pollux to nie Poljet - to jeszcze gorzej :-)) Za prawie te same pienidze
> miabys np Xerox Premiere. Ze nie wspomne o Neusiedler Euouniversal. A z
> tanich i naprawde niezlych do atramentu polecam Sigme - dostepna w Makro
> za o ile mnie pamiec nie myli jakies 13 zl za ryze. Przy porownywalnej
> cenie Pollux do piet jej nie dorasta.

Potaktuj moja odpowiedz na innego posta w tym watku za niebyla ;) Nie
widzialem tego posta. A Sigma bedzie moim nastepny zakupem, jak tylko
skoncze moje obecne pudelko polluxa (zaplacilem tyle co za poljeta w makro,
ehh dalem sie znajomemu napuscic na jakas "tania" hurtownie).
A jestem w takiej samej sytuacji jak Ty - papier jest tym wiekszym kosztem
wydrukow ;)

pzdr
Zbyszek