Re: Aver Media Studio - jak podlaczyc podczerwien?

Autor: Xavier (musti20_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 00:42:02 MET

Witam,
Mam taki sam tunerek :)
Informacja na sledziu jest OK, do tego tuneru powinienes
miec jeszcze kabelek, który z jednej strony ma wtyczke S-Vidio
która wlasnie tam wlaczasz do sledzia pod S-VIDEO, a z drugiej strony
tego kabla powinienesmiec miec rozdwojenie na czerwone i czarne gniazdo.
Czarne gniazdo to S-VIDEO, natomiast czerwone gniazdo to wtyk typu Jack IR
INPUT.
I to wlasnie czerwone gniazo jest przeznaczone na czujnik
podczerwieni który jest na wtyczke Jack :)

Mam nadzieje, ze opisalem w miare czytelnie :P

Pozdrawiam
Xavier

Uzytkownik "Pablos" <pafcio_at_link.pl> napisal w wiadomosci