Re: wyciekajacy tusz - dla was na pewno proste

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_uni.torun.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 22:15:13 MET

On Thu, 19 Feb 2004, azbest wrote:

> o jakich mowisz ? ja jade na pollux (niebieski). kupuje za 15zl/ryza
> Tanszy, lepszy ... ? :)

Pollux to nie Poljet - to jeszcze gorzej :-)) Za prawie te same pienidze
miabys np Xerox Premiere. Ze nie wspomne o Neusiedler Euouniversal. A z
tanich i naprawde niezlych do atramentu polecam Sigme - dostepna w Makro
za o ile mnie pamiec nie myli jakies 13 zl za ryze. Przy porownywalnej
cenie Pollux do piet jej nie dorasta.

--
Pozdrawianko!
A.S. (z dorobkiem ok. miliona stron wydrukowanych wlasnorecznie :-)