Problem z polaczeniem Minolty 7i przez USB

Autor: steefan_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 19 Feb 2004 - 22:40:17 MET

Witam

Posiadam aparat Minolta DImage 7i i mam problemy z podlaczeniem go do komputera
poprzez port USB. Ostatnio zmienilem komputer na nowy i wtedy zaczely sie moje
problemy. Zachowanie jest nastepujace. Podlaczam aparat przez port USB
inicjalizuje polaczenie w aparacie i aparat zawiesza sie w momencie
inicjalizacji tego polaczenia (Informacja "Initializing USB connection" jest
wyswietlana caly czas i nic sie nie dzieje). Aparat nie jest widoczny w
komputerze.

Prawdopodobnie problem nie lezy po stronie aparatu poniewaz bez problemu moge
go podlaczyc do innego komputera. Inne uzadzenia podlanczane poprez USB do tego
komputera dzialaja bez zarzutu. Nie mam juz koncepcji co moze byc zle.

Posiadam plyte glowna Asus P4P800 DELUXE na chipsecie Intel 865PE MCH jesli to
moze miec jakies znaczenie. Nie wiem moze cos ze sterownikami USB? Wszystko
dziala pod Win XP Professional.

Czy ktos moze spotkal sie z podobnym problemem i moze mi udzielis jakiejs
wskazowki?

pozdrawiam
Steefan