Re: HP 930c i... zamyślenia

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 21:52:34 MET

Użytkownik "Poławiacz Sardyn 4 Generacji" <sardyna_at_superfisz.pl> napisał w
wiadomości news:c12ltq$apb$1_at_atlantis.news.tpi.pl...

> a u mnie tak nie ma.
> czy instalacja sterow od hp poszla ok ?

Zawsze było oki, nie ważne czy XP czy Win98.

> puszczalem do druku po 300 stron na raz z adobe indesigna
> (okolo 5 GB danych) i szlo jak burza.

Oki, jak puszczę dokument 1000 stron jako jedno zadanie to idzie wszystko.
Dowcip polega na tym, że jak wydrukuję partyjkę 5 stron, potem znowu daję
partyjke parę stron, potem znowu z jakiegos dokumentu... i drukarka robi
HALT na którymś dokumencie czekającym w kolejce.

Pozdro.

--
Henry(k)
Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.