Re: HP 930c i... zamyślenia

Autor: Poławiacz Sardyn 4 Generacji (sardyna_at_superfisz.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 16:53:10 MET

> mam to samo... probowalem podlaczac przez lpt i tez to jest... jak duzo

a u mnie tak nie ma.
czy instalacja sterow od hp poszla ok ?

tu jest wazny element... jak na xp podlaczysz 930 przez usb
to winda zamontuje sobie swoje badziewne windowe stery...
nawet jak wywalisz drukarke zostaje czesc plikow i jest kasza.

wiec - montujesz winde z odlaczona drukarka , odpalasz instalatora od hp
i jak instalator ci powie by podlaczyc drukarke to ja podlaczasz...
winda wtedy swoich strow nie montuje i idzie elegancko...

puszczalem do druku po 300 stron na raz z adobe indesigna
(okolo 5 GB danych) i szlo jak burza.

MK