Windows XP i problem z grafikš

Autor: Krzysztof (amron_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 22:02:21 MET

Witam, mam problem z grafika i Windowsem XP.
 - Abit IC7
 - Radeon 9600 XT ( ale to nie ma znaczenia bo karte wymienilem na
inna i bylo to samo )
- RAM 1 Gb
- P4 3 GHz

Windowsa instalowalem juz kilka razy, zassalem najswiezszy soft od
Abita (BIOS i drivery), wszystkie laty do Windowsa i stale mam ten sam
problem: po kilkunastu minutach po instalacji Windowsa rozpoczynaja
sie problemy z grafika. Przestaje dzialac DirectX. Gdy sprawdzam
DXDIAG to mam informacje ze test nie moze zmienic rozdzielczosci lub
glebi kolorow ale" nie jest to problem (???) tylko niektore programy,
ktore w tym trybie pracuja nie beda pracowaly" (????)
Problem rowniez wystepuje gdy uzywam szybkiego przelaczania
uzytkownikow.Po zalogowaniu innego uzytkownika momentalnie mam problem
z grafika (gina np. ikony lub ramki w oknach)
Nie pomaga wylaczenie opcji przyspieszania sprzetowego we
wlasciwosciach karty graficznej.
Macie jakies pomysly ???