Re: ASUS A7V600 vs GA 7VT600 1394 vs MSI KT6 Delta-SR

Autor: Malcom (nospam_malcom-poczta_at_wp.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 21:45:11 MET

> Kto uzywa przez pare miesiecy XP ? Troche zaczyna mnie wkurzac Twoje
> wszedobylskie porownywanie mnie do nowicjusza, ktory uzywa systemu od
> wczoraj. A nie bardzo wiesz o co chodzi z zarzadzaniem bo widocznie go
> restartujesz co chwile (zreszta to wynika z obecnosci dwoch systemow).
> Postaraj sie pracowac na 98 przez tydzien nie wylaczajac kompa.

A co masz serwer że potrzebujesz żeby komp chodził przez tydzień non-stop.
Ja serwera nie mam i zrestartowanie kompa raz na dzień nie przeszkadza mi w
niczym. Czasami 98 chdził nawet od rana do wieczora bez restartu i jakoś
było OK.

Próbujesz mi udowaodnić że ja się nie znam na kompach a tu nagle sam
strzelasz głupią odpowiedź: "zreszta to wynika z obecnosci dwoch systemow".
A niby co ma Windows do Linuksa, co z tego że są 2 różne systemy, skoro
Windows nie widzi nawet partycji Linuksowych. Weź mi przestań takie głupoty
mówisz. Wiesz w ogóle co to jest Linux.

> Czy ja napisalem ze czesto nie pada ? Czytaj ze zrozumieniem. Nie pada jak
> sie umie korzystac. Jak sie nie umie to niestety wszystko mozna
spierdzielic.

No proszę filozof się znalazł.

> Ciekawe ze mowisz jak zwykle o swoim przypadku. Zacytuje Cie znowu: "XP ma
> dwie rzeczy fajne godne uwagi: stabilność i ładny wygląd". To przepraszam
> ... jest stabilny czy nie jest ? Bo troche gubisz sie w zeznaniach.

Idź lepiej do szkoły sam nauczyć się czytać. Przecież mówiłem że jest
stabilny. Ciekawe gdzie z mojej wypowiedzi wyczytałeś że XP jest nie
stabilny. Od samego początku mówiłem że jest stabilny. W ogóle nie rozumiem
o co ci chodzi. Sam się gubisz, bo sam nie wiesz co właściwie napisałem.

> Sam poza tym twierdziles ze windowsa masz do gier ... wiec chyba sie
lapiesz do
> kategori osob majacych system i kilka programow ... powinien chodzic Ci 5
> lat :)

To że wykorzystuję XP głównie do gier to nie znaczy że nie mam na nich
programów, mam i to bardzo dużo, jak chcesz mogę ci podać wszystkie tytuły,
jeśli cię to tak bardzo interesuje. A gier też nie mam mało. Czyli jakbyś
dobrze to przeanalizował to zaliczam się do grupy osób mających bardzo dużo
poinstalowane.

> Nie wystarczaja. Moze cofniemy sie upoki kamienia lupanego ? Jesli zalezy
Ci
> na starych aplikacjach to moze po prostu napisz ze wlasnie dlatego
korzystasz z XP.

Przecież pisałem nba początku że korzystam z XP z powodu niemożności
współpracy kontrolera IDE na PCI na Win98. Ile jeszcze razy będę musiał się
powtarzać.

> O do wysypywania to niestety ten problem wystepuje tylko u malo
doswiadczonych uzytkownikow, ktorzy nie bardzo maja pojecie o systemie ...
ale tacy potrafia zajechac 98 jeszcze szybciej.

Tak oczywiście, bardzo dziwne rzeczy ja się nie znam na systemach... kto tu
się nie zna... dziwne że na 98 się znam a na XP nie... weź przestań bo
pleciesz takie głupoty że już lepiej nie można....

> Pozera mnostwo zasobow ... dlatego mam teraz wiecej ramu niz w czasach 98.

A ile RAMu wymaga 98 żeby dało się na nim pracować, a ile XP. Już nie
wspomnę o tym jak to procka obciąża. Mam obecnie K6-2 500MHz i na 98
wszystkie filmy w divixie chodziły płynnie, na XP co piąty. Mój komputer
klikłeś od razu się poajawiało okno, na XP trzeba czekać ze 3-4 sek. Może to
nie jest dużo, ale jednak... Na 98 Tony Hawk's Pro Skater 3 chodził płynnie,
na XP przytych samych ustawieniach klatkuje. Tego by jeszcze można mnożyć.
Można by powiedzieć, no dobra słaby procek i tyle, trzeba nowszego kompa i
będzie OK. Jednak czymś to jest spowodowane, a czym innym jak nie pożeraniem
większej ilości zasobów.

> Znowu kolejna sprzecznosc. XP jest fuj bo nie ma sterow do starych
urzadzen
> a 98 ma. Teraz cytat: "Najgorsze jest to że póki
> co nie mam możliwości przejścia z powrotem do 98, bo mam taki upierdliwy
> kontroler na PCI, który współpracuje prawidłowo tylko z XP".
> To jak to w koncu jest ? Rozumiem ze to nowszy kontroler ?

Gdzie ty tu widzisz sprzeczność. To nie jest wcale nowy kontroler jeśli o to
ci chodzi. Fakt może źle się wyraziłem - źle zrozumiałeś, współpracyje tylko
z XP, może to maja wina, opiszę więc dokładnie problem z tym kontrolerem,
dlaczego jest z nim problem na 98.

Kontroler nowy nie jest, producent udostępnił sterowniki na dyskietce pod
systemy: Win95, Win98, WinMe, Win2000. O stery pod XP zadbał Microsoft i nie
ma potrzeby ich instalowania, zrezsztą i tak producent ich nie udostepnia.
Problem jest taki iż te sterowniki od producenta nie współpracują prawidłowo
z moją płytą główną i dlatego Win98 nie chce na tym iść. Problem jest tylko
na mojej płycie bo na innej ten kontroler bez problemu chodzi.

> Pozwolisz, ze Cie zacytuje: "To może cię to zdziwi, ale aplikacje (zarówno
> programy jak i gry)".
> Czy zauwazyles slowo "gry" ? Zauwazyles moze ze moja wypowiedz dotyczy
> "wydajnosci 3d" ? Czytaj ze zrozumieniem. Wiec jak chcesz porownywac
> wydajnosc 3D dwoch platform sprzetowych bez kart graficznych ?

Zarzucasz mi brak zrozumienia tego co czytam a sam niejednoktotnie już
udowodniłeś że sam nie umiesz czytać ze zrozumieniem, ile razu ja już się
musiałem powtarzać? Jedyne co mogę zrozumieć że źle zrozumiałeś to sprawa
tego kontrolera, bo fakt nie wyraziłem się jasno, ale w pozostałech
przypadkach wszystko było jasne, trzeba było tylko dobrze przeczytać.
Najpierw sam się naucz czytać a później mnie pouczaj... OK?

> 9000Pro potrafi byc szybszy od 9600. Zalezy co testowales. No ale niech Ci
> bedzie ze nForce na 98 jest wydajniejszy .... nie chce mi sie szukac
> porownan ... byloby ciezko znalezc takowe na tym systemie z prostego
powodu,
> ze coraz mniej osob go uzywa. A moze znasz jakies urle ?

Nie znam, ale już od pewnego czasu myślę nad tym aby przetestować te dwie
platformy we własnym zakresie na 98, różnymi benchmarkami. Jak uda mi się
uzyskać dostęp do 2 bardzo zbliżonych kompach na różnych płytach, to napewno
takie testy przeprowadzę.

> ... co bez komentarza ? To ze uzywam dluzej niz Ty czy to ze u mnie XP nie
> pada jak u Ciebie ? Naprawde nie chce mi sie przekonywac kogos, ze wiele
> osob jest zadowolych z XP, bo pracuje im sie stabilniej i lepiej na XP niz
> na 98.

Kwestia gustu, jest wiele osób bedących za 98 i jest wielu za XP i też nie
mam zamiaru przekonywać nikogo do swoich racji bo i tak figę z tego będę
miał.

Moje wszystkie pytania są retoryczne, więc nie żadnąm na nie odpowiedzi (sam
sobie na nie odpwiedz), ja nie mam już zamiaru dłużej dyskutować na ten
temat bo z tego się robi naprawdę nieprzyjemna rozmowa. Ja temat uważam za
zamknięty i więcej do niego nie wracam. Jak chcesz odpisuj, ja i tam już nie
będę czytał tego tematu, bo po co się mam denerwować i powtrzać jedno i to
samo w kółko.