Re: złącza cyfrowe w wyświetlaczach LCD - po co?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 21:38:46 MET

"Lukin" <mario07_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Ja powiem z wlasnego doswiadczenia - kupilem ok miesiac temu F-419
> Lcd Neovo, i gdy poszedlem do sklepu po odbior sprzetu podlaczono mi
> go pod zlacze analogowe - w/w monitor w nokia monitor test wypadl
> strasznie, po zmianie na cyfrowe podlaczenie bylo o niebo lepiej.
> Wtedy dopiero sie uspokoilem i dokonalem zakupu. Dla mnie osobiscie
> roznica byla kolosalna i widoczna golym okiem.

Bo bylo podlaczone do kipeskiej karty graficznej. Przed wyjsciem
analogowym sa montowane filtry w celu splaszczenia charakterystyki
sygnalu aby uzyskac zgodnosc z normami promieniowania
elektromagnetycznego i zaklocen - czy cos w tym stylu. Lepsi producenci
montuja lepsze filtry, ktore maja mniejszy wplyw na pogorszenei jakosci
obrazu. Jesli sie kupi karte dobrego producenta to praktycznie bez
roznicy, czy podlaczysz do analogowego czy cyfrowego wyjscia - jakos
obrazu powinna byc rownie dobra.

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,