Re: złącza cyfrowe w wyświetlaczach LCD - po co?

Autor: Lukin (mario07_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 21:12:42 MET

Witam.
Ja powiem z wlasnego doswiadczenia - kupilem ok miesiac temu F-419 Lcd
Neovo, i gdy poszedlem do sklepu po odbior sprzetu podlaczono mi go pod
zlacze analogowe - w/w monitor w nokia monitor test wypadl strasznie, po
zmianie na cyfrowe podlaczenie bylo o niebo lepiej. Wtedy dopiero sie
uspokoilem i dokonalem zakupu. Dla mnie osobiscie roznica byla kolosalna i
widoczna golym okiem. Nie wiem jakie znaczenie ma rodzaj podlaczenia od
wielkosci matrycy, moze przy mniejszych nie ma az takiej roznicy. niemniej
jednak polecam sprawdzic to naocznie. U mnie na analogu widac bylo klopoty z
geometria ,falowanie obrazu na tescie mory itp.