Re: ktory naped dvd?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 21:49:53 MET

Ed the Duck <edtheduck_at_NOSPAMinteria.pl> wrote:

> Z testu na cdr.info wynika że ma problemy z płytami +RW

A czesto bedziesz czytal plyty DVD+RW? Zreszta Toshiba ma to do siebie,
ze wczesne firmware maja troche bledow, pozniej naprawianych.

> Chyba za bardzo sie zasugerowalem testem na cdrinfo i opiniami w
> komputroniku.

Zdecydowanie.

> Czemu Asusa skreślasz? miałem ich napęd CD na który nie mogłem
> narzekać.

Bo generalnei HW, kto robie napedy optyczne dla Asusa. Kiedys robil BTC,
teraz Asus robi dla Teac'a a kto dla Asua? :) Za czasow x40 to jak sie
nie przestrzegalo norm "BHP" to padal scalak od rozkrecania plyt, ale
poza tym to byle dobre napedy.

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,