Re: ktory naped dvd?

Autor: Ed the Duck (edtheduck_at_NOSPAMinteria.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 19:00:22 MET

On Thu, 19 Feb 2004 20:49:53 +0000 (UTC), Krzysiek Szczepanek wrote:

> A czesto bedziesz czytal plyty DVD+RW? Zreszta Toshiba ma to do siebie,
> ze wczesne firmware maja troche bledow, pozniej naprawianych.

Hm a jak jest z czestoscia wypuszczania nowego firmwaru u Toshiby?
Ale takie wypuszczanie niedorobionego produktu troche zle swiadczy o
firmie...

<ciach>

> Bo generalnei HW, kto robie napedy optyczne dla Asusa. Kiedys robil BTC,
> teraz Asus robi dla Teac'a a kto dla Asua? :) Za czasow x40 to jak sie
> nie przestrzegalo norm "BHP" to padal scalak od rozkrecania plyt, ale
> poza tym to byle dobre napedy.

IIRC najnowszy DVD Asusa to OEM Pionniera. Zabawne ze naped Asusa jest
tanszy od Pionniera. Faktycznie raz mialem problem z moim zd-romem Asusa.
Chcialem wyjac plyte kiedy cd byl nadal rozpedzony, po tym zabiegu cd-rom
przestal widziec plyty. Ale naped mi wymienili i chodzi do dzis :)

Pozdrawiam

--
        _         EdtheDuck
       >*)_       gg1408139