Re: Monitor 17'' CTX czy Iiyama

Autor: Ali Gator (aligaator_at_interia.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 16:47:11 MET

Użytkownik "stefe" <fgrsr_at_jc.cy> napisał w wiadomości
> Porownywales iiyamy w tej samej cenie czy te drozsze?

Porównywałem różne, każdy wypadał lepiej. Nawet 702 który kosztował ok. 20%
mniej a miał lepszy obraz. Wszystko sprawdzane na Matroxach.

> I czy tu jest mowa o zastosowaniach profesjonalnych?

Już przy przeglądaniu stron www wkurzał.

> Nie oszukujmy sie... nie ten przedzial cenowy.. nawet nie ta wielkosc.
> A obraz ma bardzo ladny, ostry i dobra geometrie, dobre parametry (mam
> porownanie w dwoch egzemplarzach).

Ma tylko ładne kolory i obudowę, nic więcej. Porównaj z jakąś inną Iiyamą,
szybko zmienisz zdanie.
Zresztą już kiedyś była tu dyskusja na ten temat. Kiedy powiedziałem co
myślę o 704 dostałem na priva ze 4 maile od załamanych użytkowników z
pytaniami, czy jego wady są podstawą do zwrotu monitora... ;-)

Pzdr

A.