Re: Monitor 17'' CTX czy Iiyama

Autor: stefe (fgrsr_at_jc.cy)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 16:57:15 MET

Dnia 2004-02-19 16:47, Ali Gator napisał(a):
> Już przy przeglądaniu stron www wkurzał.

czym?

> Ma tylko ładne kolory i obudowę, nic więcej. Porównaj z jakąś inną Iiyamą,
> szybko zmienisz zdanie.

dwa egzemplarze, z ktorymi mam stycznosc maja dobra goeometrie, swietne
kolory, ostry obraz, dobre parametry... czgo chciec wiecej? aha i
dzialaja bez awarii.

> Zresztą już kiedyś była tu dyskusja na ten temat. Kiedy powiedziałem co
> myślę o 704 dostałem na priva ze 4 maile od załamanych użytkowników z
> pytaniami, czy jego wady są podstawą do zwrotu monitora... ;-)

a ja czytalem opinie na innych forach o tym monitorze... wiekszosc ludzi
jest zadowolona... ale nie twierdze ze to jest super swietny
monitorek... zwykla siedemnastka, ktora jak najbardziej spelnia
oczekiwania. napewno o niebo lepsza od LG i samsungow.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834