Re: Jaki notebook do 5500zł

Autor: T. (cashu_at_wp.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 14:54:11 MET

Baroo wrote:
> To w sumie nie szkodzi, bo będzie tam działał XP home + Office XP +
> parę programów dosowych (tylko się nie śmiać). Obecnie do tych samych
No to tu możesz mieć DUŻY problem. Szczególnie pod XP.

> zadań wystarcza (no powiedzmy że da się pracować) p150 + 48MB ramu
> (płakać się chce ; ). Celeron do tekich biurowych rzeczy powinien
> wystarczyć.
Do biurowych rzeczywiście powinien.

> A mobile niekoniecznie byle 2 godziny wytrzymało.
Jak nie będzie mobile to raczej nie wytrzyma. A na dosie to nawet i mobile
może nie wytrzymać.

> A gdzie ewentulanie można czegoś takiego szukać.
Do rozejrzenia się masz albo allegro lub podobne portale oraz giełdę w swoim
mieście.

> I ja tak myślę, dlatego napisałem "makrowe".
Wynalazki markowe też się zdarzają. Wierz mi. Jak się wkopiesz to np kupisz
laptopa nie serwisowalnego w Europie i po każdą śrubkę będziesz pisał za
ocean. BTW czasem i to nie wystarcza bo np do Polski nie dostarczają.

> Centriono jest dla mnie za drogie.
Za 5500 kupisz używane, ale trzeba poszukać.

> Właśnie o to chodzi że potzrebuję all in one (tzn podstawowe rzeczy:
> FDD, CDROM, modem i LAN)
No ok, ale dysk zewnętrzny rzadko bywa zintegrowany. Drobiazgi jak torba i
dobra mysz mogą kosztować pareset pln. Tak samo taki przydatny bajer jak
druga lub dodatkowa bateria.

T.