Re: Płyta główna

Autor: R2rek (artur_obrzut_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 15:12:33 MET

> Najlepiej zidentyfikować płytę po numerze który wyświetla sie na starcie
(w
> AWARD na dole ekranu).
> Możesz go wpisać google albo spróbować tu http://www.wimsbios.com/
> plecam też www.motherboards.org
> oczywiście jeśli jest za krótko to możesz zatrzymać wciakając przycisk
pause/break
> http://www.motherboards.org/articlesd/how-to-guides/910_1.html
> http://www.stud.fernuni-hagen.de/q3998142/pcchips/index.html - ta strona
> specjalizuje sie w "infamous" PcChips

Wielkie dzięki.. już udało mi się ją zidentyfikować... nie dawało mi spokoju
to że na płycie nie znalazłem żadnego oznaczenia.. Przeszukałem jeszcze
raz.. i okazało się że powinienem dostać jakiś certyfikat dla idiotów - o
czywiście że było :)

MSI MS-6151 - jak byk :)

Ale wciąż zastanawiam się dlaczego AIDA32 wykryła go źle, a PC Wizard 2004 w
ogóle...

Pozdrawiam - R2rek.