Re: Jaki notebook do 5500zł

Autor: Baroo (barooTNIJ_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 12:08:33 MET

Użytkownik "T." <cashu_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Za 5500 w sklepie dostaniesz tylko jakiegoś złoma na Celeronie i to nie
> mobilnym.
To w sumie nie szkodzi, bo będzie tam działał XP home + Office XP + parę
programów dosowych (tylko się nie śmiać). Obecnie do tych samych zadań
wystarcza (no powiedzmy że da się pracować) p150 + 48MB ramu (płakać się
chce ; ). Celeron do tekich biurowych rzeczy powinien wystarczyć. A mobile
niekoniecznie byle 2 godziny wytrzymało.

Osobiście poszukałbym czegoś używanego z gwarancją. Za tyle można
> już kupić np fajne PIV 1.8 z Combo, Lanem i 512MB ram.
A gdzie ewentulanie można czegoś takiego szukać.

Co do firm to
> zdecydowanie odradzam wynalazki.
I ja tak myślę, dlatego napisałem "makrowe".

Fajne maszyny (stabilne i trwałe) ma
> toshiba ale karty graficzne to u nich tragedia. Ale jak ktoś nie chce
> grać...
> Możesz też rozważyć zakup czegoś na Centrino np.: 900MHz ale to już trzeba
> by nieco poszukać.
Centriono jest dla mnie za drogie.

> Jeszcze jedną alternatywą jest kupienie np PIII ok 1GHz w wypasionej
> konfiguracji + dokupienie do niego jakichś gadżetów (np dysków
> zewnętrznych).
Właśnie o to chodzi że potzrebuję all in one (tzn podstawowe rzeczy: FDD,
CDROM, modem i LAN)