Re: jaka jest jekosc dzwieku zintegrowanego na plytach?

Autor: Heraklit (wet_12_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 14:18:05 MET

Był 19 luty (czwartek) gdy w pocie czoła o godzinie 13:57 *Peri*
napisał(a):

> Czy te najprostsze uklady dzwiekowe na plytach glownych daja jakosc taka, zebym
> mogl normalnie slyuchac mp3 przez glosniczki na biurku i ewentualnie przez
> wieze? Moze lepiej kupic plyte z dzwiekiem 6.1, czy 5.1 z Dolby Digital czy
> Surround. Nie wiem dokladnie jak to sie nazywa. W przyslosci moze to
> wykorzystam, a tymczasem dawalyby lepsza jakosc dzwieku przez 2 glosniki?

Poza SoundStorm'em nie ma nic lepszego do zarekomendowania z integrowanych
z płytą układów dźwiękowych. Zresztą to jedyna pełnowartościowa karta
dźwiękowa, bo pozostałe to raczej tylko kodeki. Jeżeli nie planujesz zakupu
płyty z SS, to najlepiej kup kartę dźwiękową, choćby "starego" live'a.

--
z pozdrowieniami
Heraklit