Re: jaka jest jekosc dzwieku zintegrowanego na plytach?

Autor: Paweł Starzyński (pawel_at_NOSPAMstarzynski.com)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 14:13:36 MET

Użytkownik Peri napisał:

> Czy te najprostsze uklady dzwiekowe na plytach glownych daja jakosc taka, zebym
> mogl normalnie slyuchac mp3 przez glosniczki na biurku i ewentualnie przez
> wieze? Moze lepiej kupic plyte z dzwiekiem 6.1, czy 5.1 z Dolby Digital czy
> Surround. Nie wiem dokladnie jak to sie nazywa. W przyslosci moze to
> wykorzystam, a tymczasem dawalyby lepsza jakosc dzwieku przez 2 glosniki?

jeśli nie jesteś audiofilem, w zupełności wystarczją te na układach
realteka, czy podobne (AC'97 ?). Pewnie, że lepiej kupić jakieś audigy
;) ale te nowe zintegrowane układy SoudStorm nVidii (MCP2-T) dają
całkiem satysfakcjonujące brzmienie - również w surround. Ja mam starszą
wersję - MCP. Podłączone do wzmacniacza Technics (chinch-jack, złote
końcówki) + 2x głośniki 3-drożne 180 Watt i jest już całkiem OK. Zarówno
MP3 z Foobara, jak filmy DVD i dźwięk z gier nie powodują u mnie
wsłuchiwania się i myśli typu "coś nie tak to słyszę...". Nie
sprawdzałem jak to brzmi w pełnym surround, ale na "virtual dolby
surround" jest całkiem przestrzennie.

--
cl0