Re: Numerki w 3dmarku :-)

Autor: Wiesław Lubas (vieniu_at_math.put.poznan.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 10:51:21 MET

"Arek Wołowicz" <wolek_at_pf.pl> wrote in message
> Witam.
>
> Wczoraj uruchomiłem nowiutkiego D1600 i wynik w 3dmarku z 4600
> podskoczył do 6300. Próbowałem go podkręcić (procka). Na szynie 166
> ruszył, ale nie był stabilny. System wstał dopiero jak podniosłem
> napięcie, a i tak zobaczyłem piękny niebieski ekranik przy próbie
> uruchomienia 3dmarka.

Dzieki za pamiec i informacje. Jak widac zmiana wyniku zasadnicza.
BTW: jak lubisz dreszcyk emocji to daj mu jeszcze wiecej napiecia. Ja mam
Durnia 650 na FSB 140 MHZ co daje 914 MHz bez zmiany mnożnika, a żeby to
osiągnąć musiałem ustawić 1.9VCore. Chwilami biegał nawet na 2V i nic mu nie
było. Temperatura w stresie - 46st :-)

WL