Re: Odtwarzanie CD-Audio - ?

Autor: stefe (fgrsr_at_jc.cy)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 10:38:44 MET

Dnia 2004-02-19 10:19, Marco napisał(a):
> [...] Jest tak od czasów Windows
> ME (czyli ME, 2000 i XP). Na razie żeby muzyczkę było słychać trzeba
> poprawnie skonfigurować system w Menedżerze urządzeń (CD / odtwarzanie
> cyfrowe) oraz programy do odtwarzania (np. WMP i Winamp). [...]
tez nie do konca prawda z ta konfiguracja... uzywam windows 2000, a
playery jakie mam to WMP 9 i foobar2000... nie mam kabelka i nie mam tez
zaznaczonego odtwarzania cyfrowgo... muzyke AudioCD slychac.

i ktos pisal ze plyta kreci sie bardzo szybko podczas takiego
odtwarzania... u mnie tak jak przez kabelek.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834