Re: Numerki w 3dmarku :-)

Autor: kawol (kbi6683_nie_chce_spamu_at_rejestracje.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 23:33:52 MET

Użytkownik "Wiesław Lubas" <vieniu_at_math.put.poznan.pl> napisał w
wiadomości

> Tego 3dMarka to zapuscilem raczej jako ciekawostke
przyrodnicza... Z 3d to
> ja korzystam nie wiem kiedy, no nawet screensavera nie mam.

Hehe to dokładnie tak jak ja ostatnio.
A później zacząłem podkręcanie. Stwierdziłem, że po co mój celeron
ma się marnować na 800 MHz, jak na pewno można z niego więcej
wycisnąć :)
Obecnie mój config, czyli Abit SE6, a w nim celeron 800 @ 1,07GHz
(133 FSB), 2x128 SDRAM, GF4MX420 64MB wyciąga 3295 3dmarków.
Dzięki temu, że RAM wskoczył na 133 MHz zamiast niecałych 100, no
i procek też zyskał 30% wyższą częstotliwość taktowania, widać
troche szybsze działanie kompa.

> PS. Moze ktos poratuje 3D zegarem do tray-a zeby geforce sie
poczul
> przydatny, bo nie bede mu 3dmarka puszcal codziennie??

ROTFL :-)

Pozdrawiam.