kabel sieciowy odlaczony

Autor: Stefan (stefMan_at_spam.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 10:53:27 MET

mam pytanie dotyczace tego komunikatu w Win XP. Co on wlasciwie
oznacza. Brak fizycznego polaczenia komputerow? Otoz, podlaczam
komputer do huba. Jestem przekonania, ze kabel i koncowki sa sprawne. A
jednak dioda na hubie zapala sie i gasnie okresowo, natomiast w win xp
pojawia sie komunikat, ze kabel sieciowy jest odlaczony. Czy przyczyna
jest na pewno przewod? I jeszcze jedno pytanie. Gdyby gdzies na kablu
byla przerwa, to dioda na hubie swiecilaby sie?? z gory dzieki.
pozdrawiam

--
pozdrawiam
Stefan