Re: P4 sie wiesza - nadal

Autor: Wonder (wonder34WYTNIJ_TO_at_poczta.fm)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 02:18:17 MET

> Zestaw to P4 2,8 HT, plyta Intel D865PERL i Kingstony 256 400 CL2
> system: WinXP HE
> i wlasnie ten sprzet mi sie wiesza, na poczatku wyskakiwaly mi
bluescreeny

> windvd po wczytaniu filmu od razu sie wywala, to samo media player,
nastepny
> to PC mark 2002, Winamp (nie zawsze).......... Na grupie byly propozycje
> zmiany zasilacza, pamieci, wgranie nowych sterownikow, łatek itp. Wiec
> zainstalowalem łatki, wgralem najnowsze stery (starszych tez
probowalem),
> zauktalizowalem BIOS, wlozylem inna pamiec, probowalem z inna karta
graf. i
> nadal sie wiesza...co jest grane ???

No to jeszcze spróbuj z lepszym zasilaczem. Jeśli nie masz dostępu do
mocniejszego zasilacza, to wyjmij z komputera wszystko co nie jest
konieczne do pracy ( karty dźwiękowe, CD, dodatkowe dyski, włóż słabszą
kartę graficzną, itp). Sprawdź czy nadal się wiesza. Dobrze złożony i
skonfigurowany komputer z WinXP, nie ma prawa się wieszać.

Wonder