Re: Glosniki 5+1 - wybralem Creative P580 [dlugie].

Autor: Zycho (zyho12_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 02:31:06 MET

> a jesli wybierac pomiedzy tymi dwoma...
> co doradzisz?

W zalezności do czego głównie byś je wykorzystywał.
Osobiście jeśli bym miał wybierać to chyba wybrałbym jednak Creativa.
Po pierwsze mają (jak dla mnie) lepszy wygląd.
Po drugie maja trochę dłuższe kabelki od głośnika centralnego i przednich
(niby mozna sobie przedłużyć ale po co ciąć kabelki i miec potem problem z
gwarancją)
Po trzecie pomimo tego że mają głośniki jednodrożne a nie dwudrożne jak M344
i nie są one drewniane to dla mnie brzmią i tak lepiej i są łatwiejsze w
montarzu bo sa mniejsze i lżejsze.
Po czwarte mają poręczniejsze sterowanie malutkim pilotem (włączanie, siła
głosu i siła basu, wejście słuchawkowe) i nie trzeba sięgać pod biurko jak w
M344 żeby je wyłączyć czy zmienić głośność czy bas.

Ale jak już wspomniełem to są MOJE subiektywne opinie i ktoś może mieć inne,
ale JA wziołbym Creativa.
Pozdrawiam
Zycho