P4 sie wiesza - nadal

Autor: camelopardalis7 (camelopardalis7_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 19:16:07 MET

witam ponownie

Zestaw to P4 2,8 HT, plyta Intel D865PERL i Kingstony 256 400 CL2
system: WinXP HE
i wlasnie ten sprzet mi sie wiesza, na poczatku wyskakiwaly mi bluescreeny
ale uporalem sie z tym, problem polega teraz na wieszaniu sie programow np.
windvd po wczytaniu filmu od razu sie wywala, to samo media player, nastepny
to PC mark 2002, Winamp (nie zawsze).......... Na grupie byly propozycje
zmiany zasilacza, pamieci, wgranie nowych sterownikow, łatek itp. Wiec
zainstalowalem łatki, wgralem najnowsze stery (starszych tez probowalem),
zauktalizowalem BIOS, wlozylem inna pamiec, probowalem z inna karta graf. i
nadal sie wiesza...co jest grane ???